Deklaracja Dostępności
Wstęp
Daty publikacji i aktualizacji
- Data publikacji strony internetowej: 2013-05-28.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-02-04.
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Na stronie znajdują się odnośniki do stron zewnetrznych, które nie są w pełni dostępne cyfrowo
- Część plików do pobrania nie jest dostępna cyfrowo - zostały umieszczone przed wejściem w życie ustawy i będą udostępnione w sposób alternatywny
- Niektóre pliki do pobrania nie są dostepne cyfrowo - aktualnie trwają prace nad konwersją tych plików do wersji dostepnej cyfrowo
- W sprawozdaniach znajdują się pliki niedostępne cyfrowo. W ten sposób są generowane przy pomocy oprogramowania, którym dysponuje placówka.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-30.
- Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi w dniu: 2024-03-29.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:
- osoba kontaktowa - Anna Adamczewska – Walczak,
- adres e-mail - slonecznydom@interia.pl,
- numer telefonu - 42 716 57 49 ,
- adres do korespondencji - Miejskie Przedszkole Nr 9 „Słoneczny Dom”, ul. Dubois 10, 95-100 Zgierz .
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury wnioskowo-skargowej
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich
Dostępność architektoniczna
Opis dostępności wejścia do budynku
- wejście po schodach (6 stopni), za drzwiami wejściowymi po lewej stronie na wysokości 1,5m przy ościeżnicy drzwi znajduje się dzwonek. Należy go nacisnąć, a następnie wyznaczona osoba otworzy drzwi i udzieli dalszych informacji.
Nie ma podjazdu dla osób na wózku.
Nie ma wydzielonych miejsc parkingowych dla niepełnosprawnych
Nie ma toalety dla potrzeb niepełnosprawnych.
Nie ma windy.
Istnieje możliwość wstępu z psem asystującym.
Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych